måndag 28 februari 2011

Nu så...

Abonnemang nummer ett avslutat! Men nu fick jag tag på tele2, så nu måste jag ringa bredbandsbolaget och kolla om jag måste ha ett hemteleabonnemang för att kunna ha internet, innan jag säger upp det... ååååh va drygt! Plus att det var en avgift på 340 spänn för att säga upp det där helvetes abonnemanget! Dom kan då punga ut pengar! Drygt värre! Så det är väl bara att sätta igång och ringa dom nu då! Åh att saker och ting aldrig kan vara lätt!

Grrrr!

Har nu pratat med bredbandsbolaget, så det ser ut som att hemtelen blir kvar ändå. Dom erbjöd 19 kronor i månaden, istället för 69 kronor som jag skulle få betala för att få använda telefonjacket för internet användning. Plus att tele2 erbjöd mig att skaffa hemtelefoni genom mobilen för 69 kronor. Men jag valde att flytta över till bredbandsbolaget för 19 kronor i månaden, plus att dom ger mig uppsägningsavgiften i ringpott! Så då var det klappat och klart! Så hemtelen kommer att funka med samma nummer hädanefter iaf, men det en betydligt mindre kostnad! Och jag behöver ju faktiskt inte använda den för det! Bättre än tele2:s erbjudande iaf! =)

Har lite lust att ge mig ut i det fina vädret, men jag vet inte vad jag ska hitta på... Nått roligt skulle man ju kunna hitta på! =) Förslag nån?

Bye!

Inga kommentarer: