tisdag 8 februari 2011

Iphone och gaddning...

Jag återkommer till mina utmaningar lite senare. Blev miss i helgen när jag hade fullt upp med agility och jobb. Och igår jobba jag hela dagen så då blev det inge blogg heller... Så jag tar upp det igen vid senare tillfälle!

Igår på dom två sista lektionerna kändes det som att kroppen bara gav upp. Som att den ville säga att nu får det vara nog med träning! Jag blev helt slut! Har nog aldrig varit med om nått liknande. Hade ont i ljumsken, knät och i handleden, plus att kroppen kändes jättekonstig och jag blev som sagt slut i kroppen. Så idag är det soffläge som gäller. Var kallsvettig igår när jag la mig och vakna också kallsvettig. Men inge feber utan bara magont och ryggont! Så idag är det inställd lektion... Magen och ryggen måste ge sig, annars blir det jobbigt!

Nu har jag iaf beställt en Iphone och den väntas komma om en vecka om jag har tur, längtar som bara den!!! Har nytt abonnemang, men samma nummer. Så om en vecka kommer jag nog vara okontaktbar, kommer bara att sitta och greja med telefonen... Plus att jag fick höra att man måste föra över alla nummer manuellt... Så det är väl bara att sätta igång då då!

Sen pratade jag med mitt ex idag angående en tatuering jag velat göra ett tag. Bara det att jag är lite feg och velig... Vill ju tatuera den bilden, ska bara helt enkelt bestämma mig för det! Och ska nån göra det så är det Björn! Han litar jag på! Men som det ser ut så verkar det inte finnas tider förrän i september och ska jag göra det så vill jag göra det på hösten, så slipper man behöva undvika sol och bad och sånt i sommar! Men han är fullbokad den mannen!

Här är bilden! =)


Nej fortsätta vila lite nu då jag blir frisk från vad det nu är jag har!

Bye!

Inga kommentarer: