torsdag 24 februari 2011

Beslut och avslut!

Ligger här i soffan och försöker ta ett beslut, ett svårt beslut men det måste tas, om inte nu så iaf så småningom, inom en snar framtid! Vill inte gå in på vad, även om detta är en öppen blogg för alla som vill läsa så har jag fortfarande ett privatliv. Jag vill inte lämna ut mig själv helt och hållet här. Några saker måste man hålla privat, så är det bara! =) Så ni får stå ut med mina emellanåt kryptiska inlägg, ha ha! Men som sagt, beslutet ska tas och det är snart! =) Och det är positivt, så var inte oroliga!

Avslutet handlar om att jag imorrn måste ta tag i att avsluta två telefonabonnemang jag har som jag betalar helt i onödan! Den ena är hemtelefonen. Nu när jag har ett abonnemang som jag kan mer eller mindre kan ringa hur mycket jag vill med utan att det blir dyrt, har en fast måndadsavgift, så känns det onödigt att betala 2-300 för ett abonnemang jag knappt använder. Den andra är en mobilabonnemang jag tog för längesen när jag skulle ha ny mobil. Betalar typ 40 kr i månaden på det, men ändå, onödiga pengar. Så det måste jag komma ihåg att göra imorrn!

Ser ut att bli lite mildare väder imorrn så har jag tur så kommer jag kunna genomföra min springtur imorrn, annars blir jag nog lite besviken! Sen har jag bara två lektioner kvar sen äre lov! Ursäkta att jag tjatar, men det känns skönt att få vara lite ledig! Ska bara vara och hoppas på bra väder så man kan vara ute litegrann! Annars kommer jag bara hamna i soffan i en veckas tid! =)

Ligger och slöglor på Big Brother, när man var yngre var ju det här höjdpunkten varje dag. Nu vette f-n, vilka människor dom hittat på liksom! Lite kul måste jag erkänna att det är, men jag dör iaf inte om jag missar lite. Bra tidsfördriv.

Hoj hoj!

Inga kommentarer: