torsdag 17 februari 2011

Snart loooov!

Åh efter imorrn är det en vecka kvar sen är det sportlov! Jag bara längtar efter att få vara ledig en hel vecka! Känner att jag behöver ett litet brejk från jobbet. Samla lite krafter och energi så man kan få tillbaka lite inspiration igen. Går lite trögt just nu... Men men! Så är det med det här jobbet! Det går upp och ner, ibland är kreativiteten på max och ibland är den nere i botten!

Funky har börjat hosta lite, så jag vet inte om hon fått kennelhosta eller om det är ett popcornskal som fastnat lite i halsen. Hon hostar inte jättemycket men lite. Och jag vet ju hundar som haft kennelhosta, även fast dom inte träffat dom just då då, men iaf. Så man blir ju lite nojjig att det kan vara det! Jag får avvakta och se. Om två helger ska jag på agilitykurs så jag hoppas att det inte är det så jag får lov att avstå från kursen. För det vill jag inte!

Ja snart är det dags att dra iväg till jobbet igen då. Gjorde en snabbvisit till Borlänge idag och inhandlade 40 kg hundmat! Så nu har vovvarna så det räcker ett tag till! Imorrn snör jag på mig springskorna igen och drar ut. Testade en app som heter Runkeeper i telefon i tisdags när jag sprang. Det var himla kul! Man fick liksom reda på hela tiden hur man låg tidmässigt och hur långt man sprungit! Så imorrn blir det iaf en runda på över 7 km, få se om det blir 7,5 eller 9, det återstår att se när jag nästan är hemma om jag tar en lite längre vända hem. Ska hem till en danselev imorrn och ha pizzakväll, så då lär man ju springa av sig lite! Har faktiskt gått ner 9 kilo nu, så 2,5 kvar!!! Hejja hejja mig! =)

Nej nu ringde matklockan, pastan är klar! Blir kyckling och pasta med kall bea på cremefraiche och lite sallad!

Ha de gött!

Inga kommentarer: