torsdag 10 februari 2011

Väntan... inte min grej...

Igår fick jag mess från 3 att dom skickat telefonen. Så nu sitter jag här och väntar på att få det där sms:et att telefonen landat på ica. Det som är lite surt är att jag antagligen inte ens kan starta den idag. För överföringen av telefonnumret kommer att gå igenom på söndag natt, till måndag. Så jag kommer att vara helt hispig hela helgen. Kul att ha en helt ny telefon liggandes hemma som man inte ens kan starta... Jag kommer att gå och stressa upp mig hela helgen och vilja att helgen ska vara över... Kanske inte vad jag brukar när jag har ledig helg... Men jag får glädja mig över att jag iaf fått den. Får sitta och beundra och känna på den emellanåt istället...

Var och köpte ett lädercase fodral och en sån där plastfilm för displayen igår också. Jag är som sagt lite klantig och fumlig så det är lika bra att ta det säkra före det osäkra och skydda telefonen så bra det går! Och dom grejerna ligger ouppackade också...

Nej undra om jag ska ta och städa lite medan jag väntar. Måste hålla mig lite sysselsatt! Och Funky har börjat fälla ur, så det ligger svart/vita tussar överallt i lägenheten. Men det känns som att hur mycket jag än dammsuger den här perioden så kommer det inte märkas nån skillnad... Är glad när det är över! Först Pontii och nu Funky! Kan dom inte fälla samtidigt liksom!

Nej sätt igång!


Inga kommentarer: