torsdag 3 februari 2011

Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen...

Ja idag skulle det ju vara ett kort på mig för ett år sen. Så jag tog det här. Taget med datorn i januari 2010. Sitter i spegelsalen i Leksands simhall och väntar på elever. Så där bakom har ni min andra danssal som jag jobbar i. Då hade jag knappt haft dreadsen i en månad. Nu är det över ett år! Trivs som bara den! Kan ibland drömma att jag tagit ur dom, och då får jag lite lätt ångest... Så dom får vara kvar ett tag till!

Igår var jag på spinning/styrka och har förbannat ont i kroppen idag. Tog nog i lite extra igår tror jag. Men det är ju skönt med träningsvärk, fast kanske inte när man har tre danslektioner dagen efter... Men det ska nog gå bra! Har ju hört att man ska träna bort träningsvärk, så det är väl bara att sätta igång ikväll då! =)

Förra veckan på torsdagen drog jag ut och fotade hundarna för att det var sånt toppenväder! Idag bara regnar det... Helt sjukt! Blev pissblöt på morgonpromenaden. Mindre roligt... Nu är det ca 45 min kvar tills jag ska ut med hundarna igen, sen måste jag få i mig mat och sen bär det av till Floda och lite jobb!

Har fått lite ideér av kompisen Suzzie att man kan träna hundarna på att balansera på en pilatesboll, så det är mitt nästa projekt! Funky SKA lära sig att stå/sitta på bollen! Ska tydligen vara bra för agilityhundar för att det stärker bål och rygg. Undra om jag ska försöka med det nu. Har lite tråkigt och då blir jag lite sugen på att stoppa i mig en massa. Sjukt det där. Att så fort man inte har nått att göra så vill man äta! Det är ju sånna fasoner jag ska få bort! Så det är bara att distrahera sig och göra nått annat! Så nu blire pilatesbollen. Få se om jag får stänga ute Pontii i hallen eller om han kan vara med i vardagsrummet... Tror inte han kan det... Men men...

Bye bye!

Inga kommentarer: