onsdag 2 februari 2011

Dag 13 - Mitt drömbröllop...

Oj... oj, oj... Jag är nog en sån som drömt om mitt bröllop sen barnsben. Fast den drömmen har nog mest handlat om att få stå som brud i en helt fantastisk vit klänning och vara jättevacker! Sen i övrigt har jag nog inte funderat så mycket mer. Eller ja lite mer kanske... tror jag...

Platsen är jag lite kluven över... Kyrkan och inför präst kommer det garanterat bli. Ett ex stack en kniv i mitt hjärta en gång när han sa att han lika väl kunde ta en snabbvigsel i statshuset. Nej nej nej, där går gränsen. Samtidigt skulle jag vill ha ett stort partytält utomhus som är fint dekorerat och en sån där fin portal med löv eller nått vid prästen. Och stranden på nån fin ö skulle inte heller sitta fel... Men då lär man ju ha pengar, om man ska få dit gästerna också! Så det finns ju lite önskemål och drömmar. Annars tror jag inte att jag har så mycke krav, det behöver inte vara jätte påkostat, men ändå fint! Minnesvärt!

Man får helt enkelt se när den tidpunkten kommer hur allt ser ut och vad man har råd med. Kanske har man ändrat sig tills dess också. Vem vet? Bara jag får som jag vill! ha ha ha!

Nej nu ska jag snart ta mig lite mat, ska på spinning/styrka till kvart i fem. Har suttit och väntat ut tiden tills jag kan äta lunch. Vill inte äta för tidigt om jag ska orka passet, och efter passet blir klockan kanske runt sju halv åtta innan jag får mat igen... Åh detta planerande! Men det är ju kul också. Men just nu skriker min mage efter mat!!!

See ya!

Inga kommentarer: