fredag 4 februari 2011

Dag 15 – Någonting jag ångrar...

Personligen så tycker jag inte att man ska ångra nånting, utan bara ta lärdom... Ja jag vet, låter säkert hur präktigt som helst, men varför gå och grubbla på gamla saker. Bättre att se framåt än bakåt. Kommer inte heller på nått särskilt som jag skulle kunna ångra heller... Skittråkigt! Eller kanske inte, är ju bra om man inte ångrar nått! Om jag skulle börja ångra vissa val i mitt liv t ex så kanske jag inte varit där jag var idag, om jag gjort andra val. Jag trivs ändå där jag är nu, så mina val har väl ändå inte varit så dumma ändå! =)

Imorgon ska jag iväg på träningstävling i Rättvik, och jag får ha båda hundarna med mig! Ingen är gladare än jag! =) Eftersom tävlingen är så inofficiell som den kan bli, så får Pontii vara med imorrn. Är domarutbildning och dom behövde lite hundar som dom kunde döma. Så det är som en riktigt tävling, men ändå inte! Pontii kommer nog att explodera av lycka, ha ha!

Halv åtta drog jag till jobbet imorse, halv nio tittar jag ut genom fönstret och ser att snön bara öser ner! Började tvivla att jag skulle kunna ta min springrunda idag. Men skam den som ger sig! Jag begav mig ut iaf! Satte på mig lite för mycke kläder, trodde det skulle blåsa mer än vad det gjorde. Men det gick bra ändå. Fick nog ganska bra träning ändå, för på vissa vägar var det riktigt mjukt så det kändes inte som att man tog sig framåt nånting!

Nu har jag suttit och tittat på Lets dance, ätit jättegod tacogratäng, lite vindruvor och morötter med dipp (testa att dippa på turkiskt youghurt, precis lika gott som gräddfil men mycke nyttigare och smalare). Men nu lär jag snart lägga mig, vill ha så många timmars sömn som möjligt. För det blir en lååång dag imorrn. Först tävlingen, sen jobb till nio. Lite trökigt att lägga sig bara, för jag har ingen ny bok att läsa. Så har ni nå bra böcker så åk förbi och dumpa dom i min brevlåda vettja! Ni får tillbaka dom, jag lovar! =)

Hoj!

1 kommentar:

Lillaoliv sa...

Vill du läsa vampire diaries på engelska så har jag hela serien.. =)
Lite som twilight...bra böcker i alla fall, spännande!! =)