söndag 27 februari 2011

Förbannade telefonköer!

Testade att ringa Tele2 idag för att säga upp hemtelefonen. Det började med väntetid på 15-20 min men minskade ganska snart till 6-10 min. Men när jag suttit och väntat i 30 min då gav jag upp! Äre det dom vill när man ska säga upp sitt abonnemang eller? "äh vi låter henne få sitta i telefonkö en stund så kanske hon ger upp efter ett tag, så har vi henne som kund ett tag till". Nu orkar jag inte bry mig nå mer idag. Ska testa imorrn igen. Få se hur länge jag får sitta i kö då då!

Idag blev det iaf bullbak! Fullkornsbullar med kesella och lättmjölk. Stoppade dit några blåbär på varje bulle också! Dom ser himla goda ut, och dom var goda! =) Det slank ner en efter lunchen... hihi... Måste ju provsmaka det man bakar ju! =)


Undra vad man ska hitta på imorgon då? Nu i helgen har jag ju varit ute och sprungit två gånger (fredag och imorse) bakat bröd och bullar och betalat räkningarna. Första gången på länge som räkningarna kommer in när dom ska och inte några dagar senare... hihi... Så nu har jag väl varit duktig!

Antar att det blir att ta tag i en rejäl städning imorrn. Dammtorka, dammsuga och torka golv. Ta hand om tvätt OCH vattenbrunnen i duschen. Förstår inte det där! Har inte haft "hår" på över ett år, har inte duschat hundarna på över ett halvår och NU blir det fullt i brunnen! Hm... konstigt det där! Tappar ju säkerligen löshår när jag tvättar det en gång i veckan, men det är ju säkert mindre än hälften av vad jag tappa innan jag skaffa dreads! Aja, strunt samma, brunnen lär rensas helt enkelt!

Nej nu ska jag ta och soffhänga lite innan kvällspromenaden och middagen! Ha en fortsatt skön söndag!

Byyyye!

Inga kommentarer: