onsdag 2 mars 2011

Fiiiiina tänder!

Har varit hos tandhyginisten idag. Och som vanligt så hade jag ju bra tänder! T om så att hon frågade om jag blekt tänderna! Icke sa nicke! Så det får man väl ta som bra betyg! Har dock lite problem med ilningar, så nu lär man väl köpa den där tandkrämen som dom gör reklam för på tv! Är lite smådrygt när tänderna ilar, det vet nog alla!

Hann med lite andra saker idag också när jag ändå skulle till Borlänge och kolla tänderna. Stack först till kupolen och fyndade fyra böcker, ett nytt underställ för halva priset. Jättefint rosa underställ som satt himla bra! Samt två nya tröjor och lite nya trosor! Tur man har fick lite presentkort på kupolen när man fyllde år så man kan unna sig lite! =)

Efter jag varit på kupolen titta jag in hos farfar en stund och satt och småpratade med han. Sen bar det av till tandläkaren och sen vidare hem! Vädret var ju helt underbart där mitt på dan så jag skyndade mig ut på en promenad med vovvarna och sen hem och slänga i sig mat för att vidare till spinning/styrka i Leksand med Lena.

All denna stress idag gjorde sig påmind med magknip resten av kvällen! Så snart ska jag hoppa i säng och försöka sova en längre stund imorrn bitti! Nästa grej på sportlovsschemat är att försöka få ordning på gästrummet igen. Har av nån anledning blivit ett rum där man kan ställa in skräp och annat skit man vill bli av med... Så det ska nog fixas imorrn tror jag!

Om vädret är lika underbart imorrn igen så vill jag hitta på nått kul med vovvarna ute imorrn. Eventuellt gå upp till parken och träna lite lydnad och trix! Möjligtvis fota lite igen kanske?

Nej undra om sängen blir nästa steg? Tror nästan det... trött i ögat!

Hare bra! =)

Inga kommentarer: