torsdag 10 februari 2011

Äntligen här!

Vid två idag fick jag äntligen messet! Paketet kunde hämtas ut! Vilken lycka! Sååå jag har längtat! Vet att det är helt sjukt att längta så mycket efter en telefon! Men jag gör det! Så jag skynda mig dit och hämta ut den och hem och slet upp förpackningen! Och till min lycka så kan jag ringa, skicka mess, ladda hem appar och vara på internet med den. Men jag om jag ringer eller messar nån under helgen så dyker det upp ett annat nummer, men det är bara till på måndag. Sen är det mitt gamla vanliga som jag haft sen 1998! Jag var ju lite rädd att jag bara skulle få sitta och beundra den, men icke!

Så när jag kom hem blev det att börja lägga in lite nummer. Jag hann göra klart alla på A, sitta och svära över att jag inte kunde ladda hem apparna och kolla runt lite i telefonen. Sen fick jag skynda mig till jobbet, och skynda var väl inte det lättaste i det här vädret...

Sen nu när jag kom hem så lyckades jag fixa apparna, har lagt in nummer till J, och det är 3 sidor fram och baksida på ett A4... har 3,5 fram och baksida kvar... Så det hinner jag med imorrn! Vill ha alla nummer inne innan måndag! Så det borde jag hinna!

Just nu synkroniserar telefonen med Itunes, och det tar en himla tid! Får nog lägga mig ändå, och den får göra klart under natten. Orkar inte sitta uppe och vänta...

Är ju en dag imorrn också, plus att jag är ledig i helgen!

Sov gott, gott folk! Natti!

Inga kommentarer: