onsdag 9 februari 2011

2-3 dagars leveranstid...

Kollade på 3:s hemsida, och där står det att det är 2-3 dagars leveranstid på telefonen... Och mobilförsäljaren sa att det var 1-3 veckor... Jag hoppas ju att det stämmer det som står på hemsidan, för då kanske jag redan har telefonen på fredag!!! Jag hoppas, hoppas, hoppas! Ni vet ju hur det är när man vill ha nått, då vill man ha det på en gång!

Satt igår och skrev av alla mina telefon nummer från mobilen. Blev några sidor kan jag säga! Drygt att man inte kan kopiera över alla nummer. Men nått krångel ska det väl vara. Allt kan väl inte vara perfekt eller.

Låg och funderade mer på tatueringen igår och drömde nog i natt också... Jag blir mer och mer sugen på att göra den! Frågan är bara vart jag ska sätta den. Har ni några förslag? Bilden är ju i tidigare inlägg. So hit me!

Ryggen känns bättre idag. Blev lite uppskrämd igår att det kunde ha med njurarna att göra, eftersom värken satt ovanför svanken i ryggen. Men idag känns det mycke bättre, så jag fortsätter vila idag med. Tog en lång skön promenad idag, och det kändes bra! Så imorrn kan jag nog dansa igen, men jag ska nog ta det lite lugnt med ryggen ändå, om det är en överansträngning. Men med tanke på att jag mer eller mindre börjar bli träningsberoende så skulle jag imponerad om jag klarar av att vara lugn!

Nej soffmys och lite vampire diaries. Är fast i det igen! Är på säsong två nu. Och Lisi, tack för erbjudandet att läsa böckerna, men jag är inte så förtjust i att läsa engelska böcker.

Hoj!

Inga kommentarer: