söndag 13 februari 2011

Så där ja!

Nu börjar jag få grepp om telefonen mer och mer! Och från och med imorrn så kan jag lägga undan den gamla telefonen! För då funkar mitt vanliga nummer i nya telefonen! Det enda jag är liiite besviken över är att man inte kan använda låtar ifrån Ipoden i telefonen till ringsignaler. Utan bara dom ringsignaler som finns redan. Och dom är inte så roliga. Förut har jag alltid lagt in olika låtar för olika grupper, t ex vänner, familj och jobb. Det går ju även nu också, men som sagt man kan inte välja egna låtar till det....

Igår testa jag Funky lite mer på pilatesbollen. Och hon blir tuffare och tuffare! Med lite hjälp av mig fick jag upp henne stående och även bara på bakbenen. Och nu sitter hon mer eller mindre själv utan att jag stöttar upp bollen så mycket! Så himla kul! =)


Igår blev jag sugen på att äta tacogratäng, och så blev det! Och det blev så himla gott! Blir nog det till kvällen igen. Fick lite mat över! Börjar bli riktigt bra på att laga mat och man får säga det själv. Är roligt att testa olika nya maträtter att laga och märka att det blir supergott! Gjorde soppa till lunch med kyckling, lök, curry, passerade tomater, grädde, mjölk och kryddor. Vart toppen! =)

Till efterrätt blev det fruktsallad med vanliljkesella och riven mörk mintchoklad. Smakade ljuvligt! Mitt nya snacks på kvällskvisten när man är sugen på nått har blivit just fruktsallad och vaniljkesella. Chokladen var nått extra för kvällen! Har fruktsallad kvar så det blir en repris på det också ikväll!


Nej nu lär jag faktiskt jobba lite. Har lite låtar att redigera, har inte fixat alla danslåtar, så det kan vara bra att fixa det så det är klart! Sträckte ryggen idag också när jag var ute och gick, mina dobbar har gått sönder, så jag halkar runt som bambi på hal is nu. Så agilityträningen ikväll får vara. Ska ju kunna dansa resten av veckan, så jag får vila ryggen idag!

Ja just ja... funderar ju mer och mer på tatueringen också... Och jag blir ju mer och mer sugen... Fick förslaget att jag skulle ha den på insidan av överarmen... och den idén börjar sjunka in mer och mer. Så i maj ska jag iaf boka en tid för september, oktober nånting. Och skulle jag ångra mig så har jag iaf tid att avboka, annars så har jag nått att se framemot i höst! =)

Ha en jätteskön söndag! =)

Inga kommentarer: