söndag 27 mars 2011

Påsken närmar sig...

... tydligen. På jobbet har vi börjat sälja påskmust, fjädrar och annat smått och gått som hör påsken till... Få se det är vecka 12 nu, och påsken är om en månad. Eftersom påsklovet är om 4 veckor så känns det himla långt tills dess och tidigt att börja tänka på att dekorera hemmet i påskens färger och alla dess grejer som hör till... Men men, det är väl vad jag tycker!

Som sagt fyra veckor kvar till påsk, fyra veckors jobb kvar med mina danser, sen blir det lite lugnare. Gud va skönt det ska bli! Att få slappna av och bara jobba med danserna så dom blir så bra som möjligt inför showen! Och vi har tid kvar till dess också! Inga problem! =)

Har ju jobbat hela helgen nu, och egentligen förstört min helgsömn med att vakna på tok för tidigt både lördag och söndag. Men vad ska jag göra? Ja... kanske lägga sig i tid idag? Men jag kan slå vad om att jag kommer att vakna innan klockan ringer imorrn... Skulle inte förvåna mig! Och klockan ringer 06.00! På tisdag får jag sovmorgon och är ledig fram till kvällen. Åh vad jag ska njuta då!

Nej, refrängen var det! Sov gott!

Inga kommentarer: