torsdag 17 mars 2011

Morgonpigg!

Gud va drygt det är att vara morgonpigg ibland. Imorse vakna jag 06.40... Försökte somna om, men när klockan var sju så fick jag se mig besegrad, så jag masade mig upp ur sängen. Så nu när klockan är 08.45, så har jag hunnit varit ute på en powerwalk och hunnit äta frukost!

Nu sitter jag och drar mig lite för att göra dans till dagens lektioner. Inte det att jag tycker det är tråkigt, utan vissa dagar så har man bara lite mindre kreativitet. Man är ju bara människa! När man ska göra ca 30 danser per termin, så är det lite tungt emellanåt! Men bara jag kommer igång så brukar det flyta på!

I helgen blir det agilitytävling för hela slanten. På lördagen ska jag vara där och hjälpa till, vara funktionär och på söndagen blir det tävling med Funky! Kommer att vara lite småtrött på måndagen, men så är livet ibland!

Nej nu lär jag sätta igång! Ha en skön torsdag allihopa!

Bye!

Inga kommentarer: