tisdag 15 mars 2011

Milen!

Idag tog jag mig över 10 km strecket! Fy f-n vad jag är bra! Ha ha ha! Kanske inte är sån big deal för vissa, men för mig är det det! För jag har ALDRIG någonsin sprungit över en mil! Så idag var det en stor dag i mitt liv! =) Egentligen så var det inte så konstigt att jag gjorde det, eftersom jag sprungit 9 km i flera veckor nu. Så 1 km till gick ju ganska lätt ändå! Så få se om det blir runt en mil i veckan eller bara ibland! Ska iaf försöka springa Djurmolunken i vår/sommar, när den nu är... Min första löpartävling!

Idag lämnade jag bilen till farbror doktorn också! Så nu ska den bli fixad så jag kan besikta den i lugn och ro, förhoppningsvis. Mycke kan ju hända på en månad... Upptäckte ju förra veckan att bromsvajern hängde ner vid däcket också... Så man har ju åkt lite på försiktigt i några dagar, har ju varit lite rädd att bromsarna skulle sluta funka. Man blir ju ca 2000 spänn fattigare, men bilen blir hel iaf!

Ligger nu i soffan och funderar på om jag ska lägga mig och vila lite, börja städa lite i garderoben och dammsuga, eller börja med dansen jag har kvar till ikväll? Klockan är ju inte ens halv tio, så jag har ju lite tid på mig! Så jag väljer nog soffan en stund först! Hi hi!

Bye!

Inga kommentarer: