måndag 28 mars 2011

Dansläger!

Nu har jag fått klartecken av chefen att jag ska få åka till Värmland på dansläger. Dansa streetdance en hel vecka! Det kommer att bli att andas dans hela den veckan! Härligt! Kul att träffa lite nytt folk och få utbildning samtidigt! Love it! Kan inte bli bättre! Hörde med mor och far idag också om dom är lediga eller inte den veckan. Som tur var så går pappa på semester veckan innan! Men dom åker till danmark på fredagen, så det gäller att hitta hundvakt ett dygn då. För jag kommer isf hem på lördagen. Ja det här är nått jag verkligen kommer att se framemot! =)

Nej klockan börjar bli mycke, kissning av hundar och dusch väntar innan sängdags. Sen imorrn väntar en löprunda. Antingen 7,5, 9 eller 10 km. Beror på dagsformen! Och det vet jag inte förrän jag vaknar imorrn!

Men natti natti!

Inga kommentarer: