fredag 11 mars 2011

Äntligen ledig helg!

Äntligen har jag en ledig helg! Vad ska man hitta på då då? Helt ärligt så känner jag inte för nånting! Helst av allt skulle jag vilja ligga i soffan hela helgen och inte göra nånting! Men så kommer det väl inte att vara antar jag... Om jag känner mig rätt så kommer jag nog kunna hitta på nått roligt att göra!

Saker jag vet att jag borde göra kommer här...

  • Städa så klart... Funky fäller ur nu som bara den, blir fan helt galen på all päls! Så jag slänger in att jag ska borsta ur hennes päls imorrn, få se om det blir mindre...
  • Måste rensa avloppet till tvättmaskin. Har börjat rinna ut vatten igen. Duschen är fixad, men då börjar ju nästa avlopp istället då... suck...
  • Skulle behöva städa ur garderoben lite och få lite ordning därinne... låter ju inte lockande en ledig helg, men ändå!
  • Laga lite matlådor skulle ju vara en idé också. Så man slipper tänka på det nästa vecka...
  • Göra ren fläkten är väl en till grej, har liksom aldrig orkat plocka isär den där och göra rent riktigt....
  • Träna Funky på target så hon kanske blir supersäker på kontaktfälten på agilityn... (ni som inte förstår får gissa er till det, orkar inte förklara...)
  • Så klart måste jag ut och promenera! Håller tummarna på strålande sol imorrn så man bara vill fortsätta gå! =)
  • Ska göra dans i helgen också, tror jag... Mor och far är utomlands så jag har ingen hundvakt på måndag förrän på eftermiddagen. Så jag funderar på att göra dans för måndagen redan nu i helgen, så jag får vara med hundarna på måndag istället! =)
Skulle säkert kunna komma på mycket mer, men just nu är huvudet lite trött... Ska väl strax krypa ner i sängen och läsa lite. Tänkte slöglo lite på BB innan jag somnar. Om jag orkar nu då.... Ser inte så ljust ut, men men...

Ha en skön helg!

Inga kommentarer: