tisdag 29 mars 2011

Milen ännu en gång!

Åh vad jag känner mig stolt över mig själv nu! Ännu en gång sprang jag en hel mil! Hade nån sagt detta till mig för ett år sen så hade jag trott att den personen skulle vara knäpp! Jag! Springa en mil??? Aldrig någonsin! Hade varit min reaktion! Men nu är jag här! Och det känns så förbannat bra! När jag hade 4 km kvar så kändes andningen lätt och benen lätta! Kändes som inga problem alls att bara fortsätta springa! Så jag håller tummarna att jag slipper nå fler förkylningar den här våren så man kan fortsätta i samma tempo, och inte behöva avbryta och få lov att komma igen. För det är så drygt!

Idag har jag haft en ledig dag, förutom en timmes dans ikväll. Har en massa måsten och borden, men jag orkar inte! Känner att jag bara vill ligga i soffan idag och slöa. Så jag tror faktiskt att jag gör det idag. Kommer ju en ny dag också. Och alla måsten och borden finns ju kvar!

Nej soffläge var det! Ha en skön dag! =)

Inga kommentarer: