söndag 27 mars 2011

Ändrade rutiner...

Vet inte vad det är med mig längre! Verkar som mina rutiner har ändrats helt... eller kanske inte helt, men lite. Igår kväll gick jag och lade mig ganska sent, somna runt 1 tiden. vakna 06.20 och var klarvaken! Försökte somna om men låg mest och vred och vände mig. Så tillslut gick jag upp och var ute och gick när klockan var 07.15. Tog en långpromenad i det fina vädret. Var helt underbart! 1 timme och 15 minuter senare var jag hemma!

Efter frullen drog jag iväg till Jenny och Emanuel och vi satte oss ute mot husväggen och njöt av solen. Eller iaf jag gjorde det. Jenny var lite frussen... hihi... Men jag mådde faktiskt supergött där i solen! Var som smör för själen eller hur man säger! Ha ha! Och hundarna fick leka av sig med deras små söta "råttor". Så förbannat söta är dom! =)

För ca två timmar sen så skrev jag på FB att jag skulle gå och lägga mig så jag skulle orka upp och springa imorrn innan jag börjar jobba klockan tolv. Men som det ser ut nu så har jag fastnat på internet med massa roliga saker. Så här sitter jag nu, klockan är snart 1 igen och kommer antagligen vakna tidigt imorrn igen... Suck... Nöjer min kropp sig med några få timmar sömn numera? Är inte så jättetrött nu heller... Fast skulle jag lägga ner huvudet mot kudden så skulle jag somna på en gång! =)

Så vi får se när jag somnar inatt... Inte än iaf. Hundarna ska ut och kissa innan jag kan tänka på refrängen!

Natti natti allihopa!

1 kommentar:

Jenny sa...

Det var härligt i solen! Även om jag började frysa efter en stund ;)