söndag 20 mars 2011

Agilitytävling!

Ja i helgen har det ju varit agility för hela slanten! Funktionär på lördagen från halv nio till fem, och funktionär och tävla idag från halv åtta till fem... Lite småtrött idag kan man väl säga. Blir nog att krypa ner i sängen om en liten stund. När jag skrivit färdigt det här...

Första agilityklassen gick faktiskt riktigt bra, om man jämför med tidigare tävlingar! Hon ville tjuvstarta så jag tog en disk och gick tillbaka och körde om första hindret. För hon ska inte få lära sig att det lönar sig att tjuvstarta! Vill ju att hon ska sitta i starten tills jag ger klartecken!

Hoppklassen gick lite sämre, så jag får glädjas åt agilityklassen och de saker som faktiskt funkade och gick bra i hoppklassen! Man måste se de bra sakerna och jobba på dom sämre!

Igår kväll drog jag och Anna och gjorde en snabbvisit hos Marit som fyllde... hm... man ska ju inte avslöja en kvinnas ålder... Men hon är ju lika gammal som mig, fast hon fyller lite tidagare än mig... Alltså 20 år! =) Men vi drog dit vid sjutiden och åkte hem redan vid halv tio. Skulle ju upp tidigt så jag orkade inte stanna för länge. Men den lilla stund vi var där var riktigt trevlig!


Natti natti! =)

Inga kommentarer: