onsdag 19 januari 2011

Städning...

Idag hade jag tänkt att jag äntligen skulle ta tag i städningen i lägenheten. Verkligen dammtorka, dammsuga, torka golv, ta hand om tvätt och byta sängkläder. Så varför sitter jag här då? Jo för jag drar mig för att göra det... Men jag ska sätta igång snart!

Har varit ute på en skön promenad på över en timme nu på morgonen! Jag gillar -10 bättre än +4. Faktiskt! Iaf i januari. I mars, april kan det gärna gå över till plusgrader, men i januari ska det gärna var minusgrader! Solen skiner och det är lite bitande kallt!

Till nästa vecka ska jag försöka komma igång med löpningen igen. Börjar känna mig bättre i förkylningen, så nu orkar jag inte vänta nå längre! Körde första två styrkepassen med eleverna i måndags, och det kändes bra! Jobbigt, men inte så där förkylningsjobbigt. Så jag tror att jag är redo att köra igång! Ska bli så himla skönt!

Imorgon ska jag också ringa veterinären och boka tid för vaccinering på hundarna. Nu ska dom ha hundpass så jag kan åka utanför Sveriges gränser istället för bara Norge!

Nu ringde Lena också, vi ska tydligen bygga ihop en agilitybana i Djura till sommaren! Kul! Då blir det inte så långt att åka och träna! Toppen!

Nej nu lär jag sätta igång och städa! Sätta på lite musik på hög volym och städa järnet! =)

Bye bye!


Inga kommentarer: