måndag 3 januari 2011

Klantskalle!!!

Jag måste vara världens mest klantigaste person! Satt och greja med musiken och sen länge har jag haft väldigt lite plats kvar på hårddisken, så jag tänkte att jag tar bort musiken jag har i filerna, för dom ligger iaf i Itunes så jag behöver ju inte ha det dubbelt! Sagt och gjort, ner i papperskorgen! Då fick jag upp ett meddelande att Itunes mappen används så den går inte att ta bort. Så jag flyttade tillbaka den. Men sen när jag skulle in i Itunes så gick det inte att spela låtarna... Så tydligen har jag tagit bort "grunden" till Itunes så låtarna går inte att spela längre!

ÅÅÅÅÅh verkligen INTE vad jag behövde just nu innan terminstart! Ska ringa kommunen imorrn och prata med en datasnubbe, få se om jag kan komma dit och han kan hitta på det igen, eller om det är borta för alltid!

Men det är ju tur att man har den externa hårddisken, där all musik ligger på. Annars hade jag fått ännu mer panik! Är ju en del musik som går förlorat annars! Fy fasiken för datorer och klantiga idioter som sitter vid dom!

Nej nu lär jag fortsätta jobba här och lyckas få tillbaka lite av musiken iaf!

"Idioten bakom tangenterna... "

Inga kommentarer: