måndag 24 januari 2011

Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Oj va svårt det kunde vara då! Om jag ska dela upp dessa tre ord så kan det kanske bli lite lättare.

Mål - som jag skrivit i tidigare inlägg så vill jag ju lära mig mer streetdance/hiphop. Och det har jag väl tänkt förverkliga. På ett eller annat sätt. Hur det ter sig, om det blir skola, summercamp eller kvällskurs, det får vi se. Annars tror jag inte att jag har några högre mål just nu. Bara jobba på och göra ett så bra jobb som möjligt!

Ett annat mål är ju att fortsätta jobba med Funky och sikta på först och främst på att ta oss igenom en tävling utan diskning, nästa är att få se lite fel som möjligt och till sist, ta oss igenom felfritt och förhoppningsvis vinna nån tävling också! =)

Drömmar - min dröm är väl att om några år bo i ett hus med inhängnad gård och möjligtvis nån liten knodd på väg. Eller den kanske redan finns? Vem vet? Men hus är ju något som jag verkligen drömmer om, även om jag trivs i min lägenhet. Beroende på hur många år fram det är, så kanske jag har en söt liten BC valp hemma också! =) Självklart finns det en man med i bilden, annars funkar ju inte nått av det, förutom valpen då! ;)

Önskningar - Ja jag önskar mig väl vad nästan alla önskar sig tror jag... Pengar i stora mängder! Så jag kan köpa mitt hus, och skaffa en egen agilitybana på gården. Samt köpa en större bil så jag förhoppningsvis får plats med två hundar och barnvagn! Har tänkt på att det kan bli ett problem när det väl kommer barn med i bilden. Så en större bil måste jag ha. Och det behövs ju pengar till detta! Och med all sjukdom som jag hör runt omkring mig nu, så önskar jag så klart en långt och hälsosamt liv! Och att alla mina närmaste får vara friska och krya. Vilken klyscha, jag vet, men det är ju sant!

Nej nu börjar jobbet om tre timmar, så jag ska försöka slappna av lite innan det blir dans i fem timmar. Hade iaf sovmorgon imorse, fast jag vaknade strax innan sju ändå. Var supertrött igår, så det blev sängen tidigt.

Hoj hoj!

Inga kommentarer: