torsdag 27 januari 2011

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon...

Jag tycker att många av dessa punkter går in i varann. Iaf för mig. Så återigen. För en miljon skulle jag köpa mig ett hus. Tänk va billigt man skulle bo då! Knappt nå lån eller amorteringar! Boendekostnaden skulle ju vara billigare än den jag har nu! Det tror jag minnsan! Ett riktigt bra och fint hus skulle ju kosta mer än 1 miljon, men lånet skulle iaf inte bli så högt. Visst skulle det låta bättre om man skrev att man skulle ge lite pengar till välgörenhet, men om jag bara får tänka på MIG, så blir det ett hus! =)

Idag flöt det på bra i dansstudion, så jag blev färdig ganska snabbt. Hade tänkt att jag skulle bege mig ut med kameran och fota hundarna lite innan jag börjar jobba igen kl. 16. Men nu när jag tittar ut så verkar solen ha gett upp för dagen... Suuuurt! Var ju så fint väder nyss! Om solen inte kommer tillbaka så får jag göra ett försök imorrn istället! Är ju ledig mellan 11 och 16, så jag borde hinna ut då! Får titta lite på yr.no och se vad morgondagen har att erbjuda.

Imorrn är det dags för min springdag igen. Men som det ser ut nu så verkar det fortsätta vara kallt. Så jag får nog kasta ner springskorna i väskan när jag åker till Leksand och jobbar och springa på bandet istället. Eftersom jag varit sjuk nu över jul och nyår så borde jag nog inte springa när det är allt för kallt... Högst -10. Så vi får se imorrn vad graderna slutar på!

Nej lite soffmys innan jobbet då! Ska laga lite mer mat också. Har ännu en favoriträtt som jag lagar lite emellanåt. Wokgrönsaker, kyckling, soya, sweetchilisås, äggnudlar och en klick turkiskt youghurt. Ska laga så jag har matlådor. Matlådor är min grej tror jag numera! Igår lagade jag två maträtter och fyllde på mitt förråd!

Har också nu gått ner exakt 8 kg! Är 3 kg kvar sen är jag nöjd! =) Då har jag förlorat 11 kg! Och det känns kan jag lova! Är mycke lättare steg nu när jag är ute och springer! Häääärligt!

Herrrå!

Inga kommentarer: