lördag 31 maj 2008

Ett till projekt avslutat!

Igår avsluta jag projektet i Leksand. Det var ett samarbete mellan oss lärare i Dans, Musik och Drama. Showen hette The Big D, welcome to my nightmare. Handlade om Dracula, men på ett väldigt komiskt sätt. Eleverna var jätteduktiga och showen blev riktigt bra! I slutet på showen kom mina elever med en stor blombukett till mig. Den var helt underbart fin! Kändes som jag kunde ha gått till altaret på en gång. Vita rosor och nejlikor. Ska nog torka den, känns som att den är alldeles för fin för att bara kastas. Sen älskar ju jag rosor, vet inte hur mycke torkade rosor jag har här hemma... =) Lägger ut en bild här nedanför på buketten plus kortet som följde med. Man blir ju alldeles tårögd. Tre elever stod t om och grät för att dans terminen var över. I Leksand på gymnasiet får dom bara välja samma ämne två terminer under hela gymnasietiden, och dom hade dansat två terminer nu. Så dom tyckte det var jättetråkigt att dom inte fick dansa nå mer nu. Gulligt va! Kul att se att man gjort en inverkan på tjejerna och att dom tycker det är så roligt att dansa. Då har jag verkligen nått fram med mitt budskap. Att DANSA ÄR ROLIGT!!!






På något mysko vis så fick jag inte bilden att ligga åt rätt håll... Hur jag än försökte så hamna den så här, men det går väl att läsa ändå antar jag...





Här kommer också en bild på mig i flätorna, antar att många av er som läser bloggen har sett mig i flätorna, men ni som inte har det har chansen här... =)














Nej nu blire disken och sen packa en liten väska och dra iväg till Gimmen med Tette. Äntligen får jag lägga mig där och njuta av solen och lugnet! =)

Bye bye!

Inga kommentarer: