torsdag 29 maj 2008

Så typisk!

När solen äntligen visar sitt underbara ansikte igen, så sitter jag inne i Sveasalen i Leksand och tränar med mina elever inför en projekt imorgon... Snacka om dålig tajming! Man vill ju bara slänga på sig bikinitoppen och sitta och gassa i solen! Imorrn blire likadant igen. Men jag blir iaf lite mer ledig under dagen. Har föreställning klockan ett och sju. Så några timmar sol blire imorrn iaf! Men sen blir jag ledig lördag-tisdag, jobbar onsdag, ledig torsdag-fredag och jobbar lördag och söndag. Sen är det så lite kvar till terminen är slut! =)

Den 14 juni kl. 23.30 kan ni komma och kolla på Dans i Sommarnatten på Österfors flottbro i Gagnef, om ni inte har nått annat för er! Vacker dans med fina små älvor, är riktigt trolskt över det hela! Så välkomna dit! =)

Idag tänkte jag att bloggen inte skulle bli så lång, så jag avslutar här! Njut av solen nu! Kram på er!

Inga kommentarer: