söndag 1 juni 2008

Premiär!

Idag blev det premiär i dubbel bemärkelse. Jag hamnade i Gimmen idag istället för igår. Jag och Tette låg kvar hemma hos hennes föräldrar på deras bakgård och snackade lite skit. Senare på kvällen var jag och Malin ute och gick med vovvarna. Vi gick en jättetrevlig runda i Djurås. Stannade till vid en liten sjö och lät hundarna bada. Doris är lite feg när det gäller badning så Malin hade bikinin på sig och hoppade i själv för att få Doris och bada. Till slut tog hon ett skutt i, men var lika snabbt upp igen. Efter promenaden stack vi och inhandlade en massa gött för lite grillning. Guuuud va gott det va! Fläskfilé, klyftpotatis, tzatsiki, sallad och vitlöksbröd. Det var helt perfekt! Sen stack vi hem till kompisar till henne. Kvällen gick så himla fort och vi hade så trevligt! När vi senare kollade på klockan var hon över tre!!! Så det var bara att bege sig hemåt.

Men för att återgå till premiären. Jag stack iaf till Gimme idag strax efter tolv. Så det var den ena premiären, att få komma till Gimmen. Den andra var att jag badade ute för första gången i år. 17 grader var det, inte så överdrivet varmt med andra ord, men det svalkade himla skönt! Var så himla skönt att ligga där på bryggan med Ipoden, en bra bok och Pontii som sällskap. Han är helt utslagen nu, en hel dag vid sjön gör han himla trött. Och det är ju bra!

Fan va allt ska krångla... tog jättefina kort på Pontii på bryggan idag, men när jag ska föra över korten från telefonen så kommer inte de senaste korten med! Why???!!! Äh får kolla det sen, måste betala dom där satans räkningarna också... Så då blir man black igen då! Suck...

Tack o hej!

Inga kommentarer: