tisdag 1 september 2009

Pontii 6 år!!!

Idag blir min älsklingskille hela 6 år! Helt otroligt vad tiden går fort. I juli hade jag haft han i tre år! Han har förgyllt mina tre år på många olika sätt, har inte ångrat en sekund att jag bestämde mig för att ta hem han från Norge. Kommer ihåg att jag stod där utanför Trondheim och pratade med hon som omplacerade han och han sprang omkring och var helt ointresserad av mig. Och jag vet att jag tänkte, "vad håller jag på med? ska jag ta hem en vilt främmande hund som snart är tre år, som jag inte känner alls?" Men jag gick på magkänslan, och tänkte väl mer eller mindre att jag hade åkt 80 mil för att hämta han så varför inte? Ibland måste chansa och våga lite, och kolla hur bra det blev! Älskar han över allt annat! =) Så GRATTIS darling på födelsedagen! Synd bara att du inte fattar det själv! 


Världens vackraste! 




I söndags var jag på dop, lilla Theo skulle få sitt namn på papperet och allt gick toppen! Han verkade inte bry sig så mycket om all uppståndelse kring han. Och vattnet blev han inte rädd för heller, ville helst plaska i det själv istället för att prästen skulle få göra det! Så det var jättetrevligt att vara där! Han är så söt och go lilla  Theo! 


Stolt mamma! 


Söta killen! 


Stola föräldrar, Erik och Tette! 



Nej nu måste göra mig iordning, ska iväg på valpkurs, men innan det blir det så klart agilityträning! =)

Tack o hej! =)

2 kommentarer:

Sussi sa...

Grattis Pontii och vad fina Tette + familj var/är.

Kram kram!

Anonym sa...

Hej på er!

Himla fina bilder och GRATTIS till Pontii och grymt att Du åkte ända till Norge för att hämta honom =)

// Suzzie med Ares