söndag 6 september 2009

Grattis i dubbel bemärkelse!

Grattis på födelsedagen 
allra käraste vän, 
Anna! 

Idag är det din stora dag och jag hoppas du firar den på allra bästa sätt! Så hipp hipp hurra till dig idag! 

Saknar dig här hemma, så jag hoppas du kommer hem snart igen... Önskar nästan att snön kan komma snart, för då kommer du hem! =)

Puss puss på dig! 




Uppe på berget i Frankrike


I väntan på att få träffa Pontii första gången

Skankaloss i somras


Igår kväll fick jag ett sms på telefonen som gjorde mig oerhört glad och lycklig! En bild var medskickad och en bild säger ju mer än tusen ord! 

 
Så nästa gratulation vill jag frambringa till Sussi och Johan som förlovade sig igår kväll. Johan hade planerat kvällen i några dagar så Sussi var helt ovetandes. Så himla romantiskt! Jag är ju en liten romantiker (vill jag tro iaf) så jag tyckte det var helt underbart! 

GRATTIS till förlovningen, jag önskar er all lycka i framtiden! =)

1 kommentar:

Sussi sa...

hihi, du är så go. Love You!