måndag 14 september 2009

Omtest!

Idag fick jag brev från SKK att jag ska få göra ett nytt test med Pontii. Det konstiga är att jag ska tillbaka till samma testledare som förra gången... Hm... undra va han ska hitta på den här gången då? Men som det ser ut nu så kanske det blir söndagen vecka 40. Ser nu att vi klädförsäljning på dansstudion den dagen... Får nog ta det himla tidigt då! Typ nio på morgonen, så vi hinner hem till tolv igen... 

Med mina nya kostvanor går det helt ok faktiskt! I helgen har jag jobbat och unnat mig lite godis! Köpte lösgodis för hela 9 kronor på lördagen! Så jag åt det och morötter med dipp, gjord på fil! =) Så nu blir det inge sött och gottigottgott på hela veckan fram till helgen! Och jag vet att jag kommer att klara det! Är en skön känsla! 

Nu off to work! Dans hela kvällen! 

Kram kram! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, lite lustigt att det vart samma testledare igen, till vilken nytta liksom...? Men jag hoppas det kommer gå bra den här gången, det är ni värda!!!

Å duktig Du är med maten, heja heja! =)

Ses ikväll! Ska vi låta Ares & Funky busa lite igen innan vi börjar tro...?

Kram/ Suzzie