lördag 10 oktober 2009

Vart är min röst? Jag hittar den inte!

Som jag trodde så blev inte det inte bättre under natten, utan sämre... Nu väser jag bara... Är skitdrygt att försöka prata, man får anstränga sig som fan! Fick lov att ringa chefen och säga att jag inte kunde jobba.... eller snarare väsa fram... Känner mig liksom inte sjuk på det sättet att jag är däckad... snarare tvärtom. Känner mig ganska pigg trots förkylning och en jävla hosta... Men rösten existerar inte! 

Så det blir att sitta hemma idag och inte säga ett knyst... Sjukt det där. I vanliga fall kan man tycka att det är ganska skönt att bara vara hemma och ta det lugnt och bara vara ensam... Men nu när man inte bör prata så känns det skitjobbigt att man inte kan prata med folk! Konstigt det där... Så vill ni mig nått så får ni messa, skriva på msn eller FB. För jag antar att rösten inte kommer tillbaka snabbare för att jag så gärna vill prata... 

Tack hej från en stum tjej... 

Inga kommentarer: