tisdag 13 oktober 2009

Host host!

Japp! Fortfarande sjuk! Hostar som bara den. Har hostat så att jag fått ont i ryggslutet... Vet inte om nån kota kanske hoppat snett... för jag kan inte böja mig framåt riktigt. Sitter jag på en stol och lutar mig lite framåt så gör det skitont! Magmusklerna har jag iaf tränat med all hosta... har lite ont... hihi... 

Rösten har väl kommit igång någorlunda, men inte helt... Hur länge ska man dras med det här! Jag har verkligen inte tid! Jag måste jobba!!! Börjar känna lite smått panik om jag inte blir bättre till på torsdag, för då måste jag ställa in tre grupper till. Och då har jag sju grupper att ta igen på någon helg... Går bara inte! 

Så nu ska jag åka till apoteket idag och köpa lite hostmedicin och kanske nått som dom kan rekommendera för min röst... Ska även hämta en mössa jag ska köpa av Fia ("starka vingar" bloggen). Den såg så fin och mysig ut. Hon har stickat den själv, hon är så himla duktig!!! 

Nej nu ska ja slappa i soffan lite, dricka lite te med honung och bara vara... 

Tack och hej från en hes tjej... 

Inga kommentarer: