tisdag 20 oktober 2009

Inget särskilt...

Egentligen så har jag inte så mycket att uppdatera just nu. Men tänkte att det inlägg var på sin plats ändå! Förkylningen börjar ge sig lite, hostar inte lika mycket nu. Men kroppen är inte på topp ändå. Så det blir lugnt med dansandet resten av veckan så jag är säker på att det går ur kroppen, annars får jag väl dras med det här hur länge som helst! 

Den 14 november ska jag testa att ställa ut Funky. En inofficiell utställning i Rättvik. Skulle vara kul att se vad man får för bedömningen på henne! Så jag håller tummarna att det går bra så man senare kan satsa på lite större utställningar! =)

Ikväll är det bästa tv kvällen på hela veckan! Först Ugly Betty, sen Desperata Husfruar och som avslutning lite Christine. Så jag mysa ner mig i soffan med en skål med popcorn! Mmm då är livet härligt! Ha ha ha! 

Avslutar bloggen med tre foton från morgonpromenaden i skogen! Snart kan man inte gå där längre... tråkigt. Så man lär ju passa på nu. Visst kan man gå i skogen sen också, men blir ju lite småjobbigt! 

Ha en trevlig kväll! 



Funky ser lite uppgiven ut när Pontii snott pinnen... 


Funky spanar in Pontii, redo att attackera han! 

Fina, fina tjejen! 

3 kommentarer:

Sussi sa...

fina bilder :)

Puss puss!

Anonym sa...

Kommer gå skitbra på utställningen, hon är ju så söt och go den lille tjejen <3 Fina bilder! Kramar/ Suzzie

Karin sa...

Hej, brukar läsa din blogg ibland. Vilka fina hundar du har. Kul att åka på utställning. Har själv två stycken hundar.En golden och en jätmhund.Kolla gärna in på mina sidor. Ha det bra //Vänliga hälsningar Karin www.karinsdag.blogg.se
www.dynamitharry.dinstudio.se