torsdag 22 oktober 2009

Färdig för denna termin och hemsida!

Äntligen är jag klar med alla danser! I måndags gjorde jag klar den sista... Eller egentligen har jag en kvar, men den ska fördelas på två grupper. Och refrängen är redan klar, Beat It dansen som Michael Jackson alltid dansar till den. Den blir "snodd" rakt av! Så det är egentligen bara två verser som ska göras. Men det känns skönt att vara klar. Så nu är det som sagt torsdag och jag behöver inte åka till dansstudion och göra dans idag. Känns helt underbart! Måste dock kolla igenom danserna så jag kommer ihåg vad jag gjorde i måndags så jag inte blir stående som ett frågetecken idag. Har också gjort en liten tabbe... Glömde bort att min kollega Stina hade valt "dont stop until u get enough" till sin grupp och jag har också gjort den till en grupp. Men nu har vi löst det, så båda grupperna kommer att dansa till den! Allt går att lösa om man vill! 

Har även gjort en hemsida för mina kära vovvar! Har velat ha en ganska länge, så nu gjorde jag ett försök. Den är fortfarande under uppbyggnad, är en sån där gratis hemsida, så alternativen är inte så många, men lite kan man greja och göra den personlig! I den kommer det endast att handla om vovvarna, träning och annat smått och gott som händer. Men den här bloggen är kvar. Om ni är nyfikna kan ni gå in på:

www.funkyopontii.zoomin.se

Den är väl mer för er hundintresserade. 

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av min lediga torsdagsförmiddag! Och ladda för eftermiddagen! Imorrn är det dags för däckbyte och eventuellt att jag tar en visit hos farfar. Han ska ha Pontii på måndag och tisdag, för då har vi lite studiedagar med jobbet, måndag blir det stockholm och tisdag städning av nått förråd och workshop i pilates och klassisk balett på eftermiddagen! Kul kul! 

Ha de gött! 

Inga kommentarer: