tisdag 6 oktober 2009

Underbar höstdag!

Nu är hösten verkligen här... Rutor ska skrapas, understället sätts på under kläder, mössor och vantar tas fram från länge glömda vrår och jag håller på att frysa arselet av mig härinne... Och man är ju för snål för att sätta på värmen... hahaha... Vet ju att min elräkning kommer att rusa i taket så fort man bara andas på mätaren... suck... Men nån dag lär jag ju sätta på värmen... För jag kan ju inte gå omkring i täckbyxor och dunjacka hela vintern, även om jag skulle vilja för att slippa den kostnaden! =)

Tog en långsam skön promenad i skogen idag med vovvarna. Passade på att ta med mig kameran nu när det är så fint med frosten på marken och alla gula löv. Är så himla mysigt. Luften är frisk och kylig så man vill bara stå och andas in den friska luften! Härligt! Tänk om det hade kunnat varit sånt här väder i helgen också när man var på marknaden! Hade ju varit helt underbart! 








 
Nej nu lär jag komma underfund med hur man bränner den där filmen som chefen vill ha... Var lite kruxigt det där... och vi har konferans nu klockan två så han förväntar sig nog att han ska få filmen då... 

Har förresten bara två veckor kvar efter den här veckan till höstlovet, och så har jag planerat att alla danser ska vara klara till dess! Så efter höstlovet ska jag inte ha nå dans kvar att göra, känns riktigt skönt! Kunna slappna av lite. Dom här veckorna innan lovet blir ju lite hektiska eftersom man ska hinna med så mycket! Men snart så! 

Tack och hej! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga höstbilder! Men kylan inomhus skulle man gärna vara utan ja, hua! Kram/Suzzie