söndag 24 augusti 2008

Vilken dag...

Ja, verkligen vilken dag! Var ute och gick i 1,5 timme i maklig takt imorse,
sen blev det frukost och lite webbande...
Klockan tolv slocknade jag i soffan och sov 2,5 timme!!! Måste ha varit väldigt
trött antar jag...


När jag sedan skulle sätta igång och göra klart mellanstadiets uppvärmning, så
haka ipoden upp sig! Jag hade kommit på den smarta idén att lyssna på ipoden
när jag gjorde uppvärmningen, eftersom jag hela tiden har den vid mig. Men
eftersom den haka upp sig så fick jag lov att göra på det gamla goda sättet, bränna
ut skivan och springa fram och tillbaka till stereon... suck...


När klockan sedan var ca sju fick jag lov att ta ut min stackars vovve också, som
legat snällt och väntat på mig. Men eftersom matte fortfarande är lite sjuk, så
blev det en cykeltur. Lite motion för matte och mycke för Pontii. Så vid halv nio
var jag klar med uppvärmningen... Puh!!!


Och nu funkar iaf ipoden som den ska, så jag håller på att ladda batterierna så jag kan
använda den imorrn inför dagens lektioner. Så nu blire film och popcorn! Kanske lite glass
slinker ner också... vi får se... Man måste ju unna sig när man är sjuk... eller är det
bara en bortförklaring? =)

Tack o hej!

Inga kommentarer: