måndag 11 augusti 2008

Lite bilder och sånt...

Lägger nu in bilder från veckan i Stockholm... Det var inte så många, och många är tagna med mobilen (för jag glömde så klart ta med kameran de två sista dagarna) så kvaliteten är inte den bästa... så ha överseende!

Söta Nelle



Mina danspartners!

Benke


Jennie


David



Alvaro



Idag var jag även och körde en långkörare i agility med min kursledare. Var ett tag sen nu jag och Pontii tränade. Vi kör bara slalomet på bakgården numera. Så det var faktiskt jättekul! Det gick väldigt bra idag när vi körde. Så jag passade på att be Lena filma oss när vi körde en bana... Som tur var så var det den gången som det gick jättebra! Men så klart är det filmat med min mobil så kvaliteten därefter... Man får kisa lite tror ja... hihi...




Så nu får vi se om det blir tävling i september iaf... Will se, will se...
Sov gott!

Inga kommentarer: