fredag 8 augusti 2008

Stockholm, Dag 4

Igår blev det verkligen hårdkörning! Jennies lektion var stenhård! Men så jävla skönt! Och dansen är skitrolig! På hennes lektioner får man verkligen jobba så svetten rinner! Alvaros lektion sen var inte sämre den heller... Han drog över typ 20 minuter, så jag var helt färdig när jag gick därifrån.
Idag är det sista dagen, och jag har kvar David och Benke hade dansa för igen. Så det blir ju charlston och Benkes svåra dans igen. Mina elever har sticker hem idag, så jag blir helt solo på deras lektioner. Så jag vet inte vad jag ska hitta på under håltimmen... Får väl köpa mig nån skvallertidning och sätta mig och läsa... Är ju 1 timme och 40 minuter man ska ta död på....
Efter lektionerna idag så har dom nått som heter Aftercamp. Då ska vi visa upp för varandra vad vi gjort under veckan. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska vara kvar eller inte... Det som drar för att jag ska vara det är att Bounce kanske dansar dom med... och det skulle jag inte vilja missa.... Men samtidigt så åker jag tidigt imorrn. Brorsan kommer med bilen klockan nio, sen lär vi hem till han så jag kan släppa av han och sen vidare hemåt. Börjar jobba tre... Så jag får se hur jag gör... Återstår att se....
Nu innan klasserna ska jag dra ner på stan och käka lite mat med en kompis. Så det ska bli kul!
Nej nu lär jag ha frukost, annars hungrar jag ihjäl!
Kram kram!

Inga kommentarer: