torsdag 7 augusti 2008

Stockholm, Dag 3

Gårdagen var verkligen en dag i softets tecken... Jag låg mest på sängen och läste bok och vilade lite. Var så himla trött! Ser ut att bli en sån dag idag med tror jag...


Men för att återberätta gårdagen så gick det relativt bra. Benkes lektion var ganska svår... Hade svårt att hänga med, plus att vi är så många elever... Så man har ibland inte en chans att se vad som händer där längst fram... Vi har Benke imorrn igen tror jag så jag hoppas att danserna sjunka in lite så att man kan få känna att man kan ta ut danserna lite mer...

Alvaros lektion började med att jag bara ville gråta och gå ut därifrån. Han gick så fort fram i början så det blev så himla jobbigt! Men sen saktade han ner på tempot och verkligen gick igenom allting grundligt så då blev dansen riktigt roligt. Nästan den roligaste dansen den här veckan! Så får se hur det går idag när vi har han igen. Vi har även Jennie idag, och hennes lektion var ju riktigt jobbig sist... Och jag kommer knappt ihåg dansen... men det löser sig nog!
Nej nu ska jag slänga mig ner på sängen igen och läsa lite igen och softa! Måste ju ladda batterierna ännu en gång!
På återseende!

1 kommentar:

Sussi sa...

Lyllos dig som får hänga med Benke, hahaha!
Själv så skulle jag väl inte lära mig ett enda steg utan bara stå och dräggla, hahaha!
Nej då...

Du verkar ha det bra, då blir jag glad.

Puss puss!