måndag 18 augusti 2008

Sjuk...

Ligger här hemma i soffan och tycker bara synd om mig själv... Jag har ont i halsen, hostar som bara den och näsan släpper knappt igenom nå luft... Så där lagomt till att jag ska börja jobba nästa vecka... Kan man ha mer otur? Får hoppas jag blir bra innan dess... annars vet jag inte hur jag gör... Måste även göra klart uppvärmningarna till helgen...


Det som också är jobbigt är ju att hunden ska ju rastas... Tog en promenad nu på kvällen, gick sakta och lugnt, men det var huuuuuur jobbigt som helst. Nu önska man ju att man hade nån som kunde gå me hunden åt en... Hm... undra om jag ska höra me Anna om hon kan hämta Pontii imorrn... Skulle ju vara super! Då kan ju jag kurera mig hela dagen, för mamma kan nog ta han på kvällen...

Nej slut med beklagandet och ta sig i kragen!


Kram!

1 kommentar:

Sussi sa...

Krya på dig vännen. Uppvärmningarna fixar du, du är ju bäst :)