lördag 23 augusti 2008

Tråkig lördag...

Ja va fan ska man hitta på en lördag som denna... Helt sjukt det här, jag ska alltid iväg på fester och sånt när jag jobbar helg och ska upp klockan sex eller sju på morgonen. Men dom helger när jag inte har nått att göra, ja då finns det ingenting att göra! Det roligaste som händer idag är att jag ska cykla hem till mor och far och äta lite mat. Snylta lite så här på slutet av månaden...


Har även haft danslektion med mina högstadie elever idag. Skulle ju ta det lugnt, eftersom jag inte är riktigt frisk än. Hostar och är fortfarande jävligt snorig, men den som någonsin dansat vet väl hur lätt det är att "ta det lugnt" på en danslektion... Det här kommer väl att sluta med hjärtmuskelinflammation eller nått...


Men imorgon är jag ledig... men då ska jag göra klart uppvärmningen för mellanstadiet... Så det är bara att jobba vidare imorrn.


Äh va fan va livet kan kännas trist vissa dagar... Hoppas ni andra har en trevlig kväll iaf!

Kram på er!

Inga kommentarer: