lördag 9 augusti 2008

Stockholm, Dag 5, kortslutning!

Igår var sista dagen på summercampet. Jag hade först David med charlston och sen Benke. Båda lektionerna gick faktiskt över förväntan bra! Benkes dans som jag hade tyckt första lektionen var jättesvår gick mycke bättre den här gången! Och Davids charlston är ju bara hur kul som helst!


Efter lektionerna skulle vi avsluta med ett After Camp som jag berätttade om tidigare. Jag bestämde mig iaf för att vara med. Vi hade fem danser att visa upp. Jag hoppade över Joes, för den kom jag knappt ihåg, men var med på Jennies, Alvaros, Benkes och Davids... Dom tre första gick rakt åt pipsvängen... Det var ungefär som att jag inte hade dansat dom alls den veckan... suck... Alltså kortslutning! Men men... varför gråta över det nu.... Ingen kommer att komma ihåg mig sen iaf!


Så nu är iaf veckan till ända, och jag är på G att lämna Becciz place för att rulla hemåt till Gagnef igen. Sitter och väntar på att bror kommer med bilen. Sen blire bara att byta om och sticka och jobba... drygt...


Bilder kommer lite senare... Måste bara ladda över på datorn hemma...


Ha de gött!

Inga kommentarer: