onsdag 13 augusti 2008

Jobb...

Idag var min sista semesterdag... Men för att summera sommaren så har den varit relativt ok. Har varit ganska mycke ledig. Jobbat lite då och då, hunnit med att göra saker och även hunnit njuta av ledigheten. Så det är väl ganska ok?
Sen åtta idag (på kvällen) har jag suttit framför datorn så ögonen håller på att bli fyrkantiga! Har hållit på att leta musik till uppvärmning och diagonal till mina grupper. För mina högstadie, gymansiet och vuxengruppen har jag nog lyckats ganska bra nu tror jag. Det svåra är sen att komma på nått riktigt roligt och jobbigt med mycket variation i uppvärmningen till låtarna. Men det ska jag väl lyckas med? Tänkte även anstränga mig i år att göra en mixning av låtarna. Alltså mixa ihop dom på nått sätt så att uppvärmningen flyter på!
Nu har jag bara mellanstadiet kvar... Och det är alltid svårast att hitta låtar till den uppvärmningen. Jag vill inte ha låtar som ungarna lyssnar på för jämnan, för då tröttnar både dom och jag på en gång... Så det är ingen idé att ta typ Amy Diamond, EMD och Ola... Även fast Ola har jävligt bra trallvänliga låtar som man kan styra upp nått med. Har nu suttit och letat bland dom senaste disney filmerna. Men låtarna är inte lika bra som "förr i tiden". Så nu har jag letat reda på "High school musical 2", få se om det finns nå låtar som är användbara där... Så nu får jag se hur det går. Borde gå och lägga mig nu, ska upp klockan sju, för vi börjar jobba halv tio imorrn... Suck... Men det är bara att masa sig iväg egentligen...
Igår anmälde jag också Pontii till agilitytävlingen i september. Så nu lär vi träna järnet! Så vi kommer igenom iaf, utan att bli diskade! Fick reda på att jag måste skaffa licensnummer på han också för att han inte är reggad i kennelklubben eftersom han är blandras. Och det kostade ju 450 spänn! Men va gör man inte för att göra nått roligt med hunden? Men jag ser verkligen framemot det här nu! Ska bli så himla spännade!
Sov gott, gott folk, för det ska ja!
Kram kram!

Inga kommentarer: