onsdag 6 augusti 2008

Stockholm, Dag 2

Gårdagen bjöd på fullspäckat schema! Jag, Rebecca och hennes ursöta dotter Nelle stack iväg till Nacka Forum och käkade lite mat och strosade runt i lite butiker ett tag. Oturligt nog så tog det lite för lång tid så jag höll på att komma försent till första lektionen. Rebecca skjutsade mig dit och jag slängde mig in genom dörren prick klockan tre... Det var på håret kan jag säga! Men Joe, läraren, hade inte dykt upp än så jag behövde inte skämmas.

Igår gick streeten lite bättre, så det var roligare igår. Kändes som att jag hängde med lite mer efter att få sovit lite på dansen under natten. Så i slutet så kunde man köra på lite hårdare! Så jag antar att veckan bara blir bättre och bättre ju mer man kommer in i det! Är inte så lätt att ta instruktioner och lära sig när man annars bara lär ut!

Jazzen sen på kvällen blev en riktig överraskning. Vi hade en kille som heter David. När vi kom in på den lektionen fick vi veta att vi skulle få dansa charlston! Hur kul som helst! Är ju en riktigt fartig och glad dans som det bara är att ge järnet på och släppa loss! Idag har vi Benke, även känd som domare i svenska "So u think u can dance" och en kille som heter Alvaro. Så det ska bli spännade!
Köpte två tröjor igår också, två Bounce tröjor. Kul att ha lite snygga tröjor att träna i. Man har ju nästan tränat sönder alla andra träningskläder... Köpte förresten tre linnen också, så nu har jag nya träningskläder så det räcker! Gött det!


Nej nu ska jag fortsätta softa och ladda lite energi för kvällen!


Kram kram!

Inga kommentarer: