onsdag 30 juli 2008

Dansa är livet!

Sitter här hemma en onsdagkväll och kollar på amerikanska "so you think you can dance" och vill bara hoppa in i tv:n och vara med! Dansa är fan livet! Jag ska nog vara jävligt tacksam för det jobb jag har, jag får verkligen hålla på med en av de saker jag älskar mest i livet! Nästa vecka bär det ju som sagt iväg till Stockholm och få dansa för dom superduktiga dansarna i Bounce! Ska bli sån extremt häftig upplevelse! Jag ska verkligen försöka ta vara på den tiden och verkligen ta till mig så mycket som möjligt! Är lite synd att dom inte har kurser i modern dans också. Jag gillar flytet och dom mjuka rörelserna i den dansen... Finns ju olika sorter av modern dans också, så jag menar inte den konstiga moderna dansen där dom bara flummar runt till konstig musik. Utan den med många pirutter, höga lyft, rullande på golv mm. Kanske svårt för någon utomstående att förstå men iaf... Det är himla roligt iaf! =)
Nej nu är reklamen slut... Så jag måste fortsätta titta!
Sov gott!

Inga kommentarer: