söndag 27 juli 2008

Helgen...

Skankaloss helgen har nått sitt slut. Söndagen börjar även den nå sitt slut. För att summera helgen lite kort så var den så här: Torsdagen bjöd på soft musik och lugn stämmning i parken. Det var endast jag och bror som tog sällskap den kvällen. Eftersom det är som en "förfest" på torsdagen så slutade kvällen ganska tidigt. Fredagen hade vi lite förfest här hemma hos mig, jag, Anna, Marit och bror. Marits kille Adam var förbi en sväng även han. Kvällen blev relativt lugn för oss alla antar jag. Kvällen slutade även där i lagom tid, men senare än torsdagen. Lördagen däremot blev det Annas och mina planer som skulle införlivas. För typ två veckor sen kom Anna på den briljanta idén att vi skulle festa lite på lördagen. För de som inte känner oss så väl så är vi två av dom som mest är nyktra. Jag själv har inte varit riktigt full på fyra år!!! Men det var inget jag siktade på till den här kvällen heller. Bli så där lagomt susig i huvve och bli lite fnittrig förhoppningsvis. Så Adam var snäll och satte fart på mixern och gjorde underbara strawberry daquiries (hur det nu stavas... ) Lite farligt kändes det dock, eftersom dom var så goda. Men det goda förnuftet tog över så jag tog det lugnt! "Fyllan" i övrigt är inget att snacka om, vi hade roligt och det susade lite. Mer än så kan jag inte säga... Vi hade byggt upp värsta ångesten för den här kvällen redan innan... Vi har båda en tendens att bli ganska dåliga oavsett mängd... Men vi klarade oss båda två, så vi sov lugnt den natten och vaknade utan skallebank och besök på toan! =)
Idag har jag varit ute på mojesjön i en eka och bara njutit av solen. På tisdag blir det nog ännu en tripp för mig och Anna med ekan! Fy fan va härligt det var! (Dyker upp kort sen, som visar hur mysigt det var! Även kort från Skanka kommer... ligger i Annas kamera för tillfället! ) Efter det stack jag iväg till Kupolen och införskaffade mig en ny mobil. Efter mycket om och men har jag iaf skaffat mig en ny samsung som är framtagen tillsammans med Adidas. Så med det menas ännu en träningsmobil! Medkommer pulsbälte och en liten grej som man fäster på skon som räknar stegen! Så nu jävlar ska det bli träning av! =) Ska bli kul att se vad för puls man har när jag dansar!
Blev lite besviken också på mobilen när jag åkte hem. Ivrig som man är så vill man ju stoppa i simkorten och börja använda mobilen på en gång... Men det enda som hände var att jag fick upp en text som säger "begränsad tjänst", vilket jag i slutändan fick reda på att mitt simkort är för gammalt för mobilen! Ytterligare en sak som gjorde mig lite besviken var att jag inte kunde hitta på vart man kunde välja olika ringsignaler för olika kontakter... Men nu när klockan är tolv, har jag lyckats! Lade man in egen musik och bilder så kunde man koppla det till enstaka kontakter! Överlycklig blev jag, för det är nått jag tycker är roligt. Omväxling förnöjer! Eller hur! Så nu är det bara att vänta på att jag ska få ett nytt simkort innan jag kan börja använda mobilen till fullo!
Nej nu lär jag hoppa i säng... Men som sagt... kommer ännu ett inlägg med lite bilder!
God natt!!!

Inga kommentarer: