måndag 7 juli 2008

Göteborg, Dag 1

Ja då är jag i stora staden Göteborg då! Sitter vid datorn och väntar på att Julia ska bli färdig. Ska iväg på någon premiär för någon ny hiphop krog. Så det blir dans hela kvällen antar jag...

Dagen började iaf klockan sex imorse med en liten promenad med älsklingen. Sen blev det dusch, frukost och fixa till en god fruktsallad till mig och grabbarna att ha på vägen. Halv åtta hämta brorsan mig och skjutsade mig till Borlänge för vidare avfärd, med anhalt hos farfar för att lämna av Pontii. Brorsan skulle vidare till ett jordgubbsplantage och plocka jordgubbar åt mig. Så TACK SNÄLLA HENRIK!!!

Efter vi lämnat Pontii var det bara att åk! =) Kom fram till Götet vid tretiden och blev avsläppt vid Julia. Så man var äntligen framme! Vi käkade en lätt middag och stack sedan ner på Dansforum. Där blev det först lite dans med Julia, så nu ligger jag ett steg före på dansen som vi ska lära oss imorrn! Gött det! Sen började jazzlektionen klockan sju och höll på i 1,5 timme. Mina ben skakar nu av sig själv och träningsvärken kommer att verkligen ge sig till känna imorrn... Och då blire ju ännu mer dans! Men fan va kul det är! Blir dans hela veckan! Så den här veckan kommer verkligen att ge mig lite mer kött på benen (ordagrant... =)) och mer inspiration till hösten när mina grupper sätter igång igen!

Nej nu blire att dra ner på stan igen och dansa loss i några timmar! Tur man redan har lite "baggy" stil så man slipper känna sig obekväm på en sån krog!

Sov gott allihopa! Dag 2 kommer imorrn!

Bye bye!

Inga kommentarer: