fredag 1 april 2011

Lutar åt sjuk...

Idag har kroppen inte känns bra alls! Och nu på kvällen så har jag haft ont i kroppen och kännt mig lite frussen och bara konstig! Men som vanligt så får jag säkert inte feber så skiten försvinner så fort som möjligt utan jag ska gå och må dåligt ett tag innan det ger med sig! Usch gillar inte det här alls! Känns värst i nacken! Så löprundan fick ställas in idag, men jag jobbade ändå. Eleverna fick dansa mest själva! Så ikväll blir det en tidig kväll så jag får sova ut imorrn. Jobb som väntar imorrn så jag hoppas jag slipper febern ändå, för imorrn har jag många timmar på jobbet och det betyder cash på kontot! Något jag verkligen behöver!

Nej glo lite på BB sen, kvällskiss med hundar sen krypa ner under täcket med boken för att sen somna in och förhoppningsvis sova bra och länga!

Natti!

Inga kommentarer: