torsdag 21 april 2011

Happy Easter! =)

Om en timme återstår det 4,5 timme tills jag har påsklov! Underbart! Det ska tränas agility den här veckan hade jag tänkt! Börjar redan på söndag tydligen. Lena ville bygga upp lite banor, så vi är några som åker dit och kör.

Imorse var jag ute och sprang igen. Blir många rundor nu! =) Men det är så skönt! Tog en 5.5 km runda i skogen, går lite segare än när man springer plant på vägen men det ska jag väl kunna fixa att få upp tempot lite!

Nån som har en aning hur man får ur en hund besattheten att rulla sig i skit? Nu börjar det bli en ond cirkel, hon rullar sig och jag duschar henne. Idag rulla hon sig igen! Och det är väl kanske femte gången på en månad eller nått! Är så förbannat drygt! Så har ni nå tips och trix hur man får ur henne detta snuskiga beteende så är jag superglad om ni kunde kommentera detta!

Nej nu ska lär jag göra mig iordning, måste tanka bilen också innan jag drar mot Floda! Ha en skön torsdagskväll, och se till att påskkärringarna får lite gottigott i korgen idag! Jag är ju inte hemma så jag har inte förberett nå godis... Och hade jag det så hade det varit uppätet innan dom ens hunnit ringa på dörren! Ha ha!

Glad Påsk allihopa!

Inga kommentarer: